Здравейте колеги, събрал съм едно въздушно боксерче за едно ретро бусче VW с обем 1835, храня го с 2 IDF40, бисчето има серво на спирачките, взел съм вакум, чрез щуцери завити на мястото на кранчетата за реглажа, с възвратен клапан на всеки мъркуч, но не ми харесват спирачките. Чудя се дали не ми достига вакум, на грешно място съм го вързал или има нещо друго проблемно? Въпроса ми е как и къде е вързан вакума при Алфата с двойни карбове?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за вакуми на Алфа...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от bugman Покажи съобщениеЗдравейте колеги, събрал съм едно въздушно боксерче за едно ретро бусче VW с обем 1835, храня го с 2 IDF40, бисчето има серво на спирачките, взел съм вакум, чрез щуцери завити на мястото на кранчетата за реглажа, с възвратен клапан на всеки мъркуч, но не ми харесват спирачките. Чудя се дали не ми достига вакум, на грешно място съм го вързал или има нещо друго проблемно? Въпроса ми е как и къде е вързан вакума при Алфата с двойни карбове?
Вакуумът осигурен от само един цилиндър е напълно достатъчен.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
Comment