Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за вакуми на Алфа...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за вакуми на Алфа...

    Здравейте колеги, събрал съм едно въздушно боксерче за едно ретро бусче VW с обем 1835, храня го с 2 IDF40, бисчето има серво на спирачките, взел съм вакум, чрез щуцери завити на мястото на кранчетата за реглажа, с възвратен клапан на всеки мъркуч, но не ми харесват спирачките. Чудя се дали не ми достига вакум, на грешно място съм го вързал или има нещо друго проблемно? Въпроса ми е как и къде е вързан вакума при Алфата с двойни карбове?

  • #2
    здравей колега, вакума е вързан с един по-дебеличък маркуч от едната страна само точно над главата.
    точка

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от bugman Покажи съобщение
      Здравейте колеги, събрал съм едно въздушно боксерче за едно ретро бусче VW с обем 1835, храня го с 2 IDF40, бисчето има серво на спирачките, взел съм вакум, чрез щуцери завити на мястото на кранчетата за реглажа, с възвратен клапан на всеки мъркуч, но не ми харесват спирачките. Чудя се дали не ми достига вакум, на грешно място съм го вързал или има нещо друго проблемно? Въпроса ми е как и къде е вързан вакума при Алфата с двойни карбове?
      При Алфите с карбове (два двойни) вакуум се взима от 3-ти цилиндър от преходния фланец между главата и карбуратора.
      Вакуумът осигурен от само един цилиндър е напълно достатъчен.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        Благодаря, наистина се оказа, че вакума от 1 цил. е достатъчен за сервото...

        Comment

        Working...
        X